In 2018 werden meer dan 30 partners van Stichting DOEN, DOEN Participaties en het BankGiro Loterij Fonds in verschillende kanalen van de Nationale Postcode Loterij vermeld. Een prachtige kans om deze organisaties bij een breed publiek onder de aandacht te brengen.
Zo bezocht Koffietijd onder andere Toneelgroep Jan Vos, Sur Atelier, Aectual en kookte Doreen westphal van Botanic Bites in de studio een heerlijke plantaardige maaltijd. In 5 uur Live was aandacht voor New Material Award, Seepje en de kerstvoorstelling Scrooge.
In Eén tegen 100 kwamen Bboxx en Verhalenhuis Belverdere aan bod door middel van een kort filmpje. Sea Rangers Service, Fairphone en Jiro-Ve waren in Miljoenenjacht te zien. Alle video's zijn terug te kijken op ons YouTube-kanaal.
Daarnaast kregen onder andere De Sociale Sportschool, Wocozon en LABEL/BREED een artikel op de achterzijde van de mailings van enkele grote campagnes van de Postcode Loterij. Zie hieronder de Miljoenenjachtmailing uit maart 2018 met vermelding van De Sociale Sportschool.