DOEN gelooft in een groene, sociale en creatieve wereld

DOEN steunt ondernemende mensen die risico's durven nemen om hun baanbrekende ideeën tot leven te brengen en daarmee anderen inspireren

DOEN maakt deze initiatieven groter, sterker en zichtbaarder, zo maken we samen de wereld groener, socialer en creatiever

Blik met ons terug op 2018

Beeldenregen: Leeszaal Rotterdam [ENG] Beeldenregen: Herenboeren Beeldenregen: OffGridBox Beeldenregen: Stedelijk Museum Schiedam Beeldenregen: Leeszaal Rotterdam Beeldenregen: Vredeskaravaan Beeldenregen: Seepje Beeldenregen: St. Jan Vos Beeldenregen: Apollo Beeldenregen: Refugee Team

4 Transities

Wij zetten ons in voor het versnellen van vier belangrijke transities. Hierdoor maken wij de wereld groener, socialer en creatiever

Dit was doen in 2018

Qurrent

Qurrent heeft in korte tijd een beweging op gang gebracht van Nederlanders die kiezen voor knalgroene energie. In oktober draagt DOEN haar aandelen over aan Greenchoice. Directeur van DOEN, Anneke Sipkens, vertelt over de impact van Qurrent.

Dit waren de highlights

Het team van DOEN wil alle voorlopers en deelnemers van de loterijen bedanken

DOEN Jaarverslag 2018

Lees het jaarverslag PDF