Meest gestelde vragen over online aanvragen

Na het aanmaken van een account kan ik geen gegevens invoeren.

Dit kan te maken hebben met dat je in het verleden al met dezelfde gebruikersnaam een account hebt aangemaakt bij het BankGiro Loterij Fonds. Helaas kun je niet met hetzelfde account een aanvraag doen bij het BankGiro Loterij Fonds en bij Stichting DOEN. We raden aan om met een nieuw email adres een account aan te maken voor Stichting DOEN.
Is jouw account aangemaakt voor juni 2016? Dan kun je geen gebruik meer maken van deze account. In juni 2016 zijn we overgegaan naar een nieuw systeem en alle gebruikers hebben een email van ons ontvangen met een link om hun huidige gebruikersnaam aan te passen in een nieuwe gebruikersnaam die bestaat uit een e-mailadres. We raden je aan om een nieuwe account te maken voor je aanvraag.

Ik kan mijn account niet bevestigen.

Voordat je een aanvraag wilt inzenden moet je jouw account hebben bevestigd. Deze bevestigingslink is per mail gestuurd naar het emailadres dat ook als gebruikersnaam gebruikt is. Deze e-mail kan in de spamfolder terecht zijn gekomen. Check deze dus eerst even.
Kun je de mail niet meer terug vinden, stuur dan een verzoek tot bevestiging naar info@doen.nl met daarin de naam van de organisatie en de gebruikersnaam. Dan bevestigen wij jouw account handmatig.
Het kan ook zijn dat je per ongeluk een spelfout hebt gemaakt in het email adres, stuur ons dan ook bovenstaande informatie en wij passen het email adres (je gebruikersnaam) aan.

Ik kan mijn aanvraag niet inzenden.

Lukt het niet om de aanvraag in te zenden, ondanks dat je alles goed hebt ingevuld? Sluit dan alle webpagina’s af, verwijder je browsergeschiedenis en verwijder alle cookies. Start de webbrowser weer op en log opnieuw in. Als dit nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op via info@doen.nl

Het lukt niet om documenten te uploaden.

Lukt het niet om documenten te uploaden? Stuur deze dan per e-mail aan info@doen.nl, met een duidelijke vermelding van de naam van de Organisatie, contactpersoon en naam van het project. Dan zorgen wij ervoor dat het document bij de aanvraag komt.

Ik kan mijn online online aanvraag niet meer zien wanneer ik inlog in mijn omgeving.

Waarschijnlijk zijn er bij het knippen en plakken van tekst uit een Word of PDF document ‘gekke’ tekens mee gekomen. Sommige tekens kunnen niet in het online formulier weergegeven worden waardoor ook de aanvraagpagina niet zichtbaar is. Wij kunnen dit in ons systeem oplossen. Stuur een e-mail naar info@doen.nl met naam van de organisatie, naam van het project, je gebruikersnaam en wanneer je de aanvraag ingezonden hebt. We sturen je een mail als we het voor je hebben opgelost.

De PDF met de ingestuurde aanvraag is niet volledig.

Dit komt omdat het aantal tekens van de ingevulde aanvraag groter is dan dat past in de tekstvakken van de PDF. Alle ingevulde informatie is wel degelijk bij ons binnen gekomen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Wij zijn momenteel bezig met het aanpassen van deze PDF.

Tot slot nog een tip:

Gebruik als gebruikersnaam een algemeen email adres van je organisatie. Zo kunnen anderen binnen jouw organisatie ook gebruik maken van de account. In de 'Mijn omgeving' kun je wel jouw email adres als contact adres opgeven. Alle correspondentie verloopt dan via dit email adres.

Staat je vraag er niet tussen? Mail dan naar info@doen.nl